Sistematik ‎Kur’an-ı Kerim Okuma ‎Elifbâsı

Sistematik Kur’an-ı Kerim Okuma Elifbâsı, geleneksel Kur’an-ı Kerim Okuma öğretimi problemlerini çözmek için çağdaş öğretim ve öğrenim stratejilerine uygun hazırlanmış yeni nesil bir Elifbâ türüdür. 1. Kur’an-ı Kerim'i hızlı ve doğru okumayı edindirmek için harflerin yazım tekniğiyle duyular arası koordineyi geliştirerek her harfin tam ses ve biçim teşhisini koordineli öğreterek ideal hızda doğru okuma becerisi kazandırır. 2. Kur’an-ı Kerim okuma öğretim ve öğreniminin temel problemi olan Arap harflerinin doğru telaffuzu için işin başında her harfin mahrecinin öğretim ve öğrenimine odaklanarak ileride gelişecek sesletim bocalamalarını baştan önler. 3. Kur’an-ı Kerim okuma zevkinin tadılması için tecvit kurallarına uygun öğretim ve öğrenimi başta tesis ederek Kur’an-ı Kerim'i kendi musikisiyle ruhun lezzet alarak okunması için doğru tellafuza özel önem verir. 4. Kur’an-ı Kerim okuma öğretiminde çoklu zeka yöntem, teknik ve taktiklerini uygulayarak öğretim ve öğrenimin bedensel ve ruhsal hazları tatmin ederek maddi ve manevi tadını alarak okuma öğretimini hedefleyen emsallerinden farklı bir Kur’an-ı Kerim okuma öğretim ve öğrenim Elifbâsıdır.